Hazal2344 Sezaryen aslında önemli ve gerekli durumlarda yapılan ciddi ve kurtarıcı bir operasyon. Doğal olan şartlar uygun olduğu takdirde tabi ki normal doğum. Ben sezaryen doğum yaptım çünkü bebeğim makat geliş pozisyondaydı tüm gebelik dönemim boyunca. Dönmesini bekledik ama olmadı ilk doğumum olduğu için de riske atmak istemedi doktorum. Çok şükür bebeğimde bende iyiyiz. Bazı riskli durumlar için sezaryen iyi ki var.