Mersin33 Selam kızlar, 24 haftalık hamileyim inş çocucuğumuz kız olacak. Bugün hafif kanamam oldu sizce nedendir ? Kanama olması normal mi. Endişelenecek bi durumum var mı. Başlarına gelen bilgilendirir mi rica etsem...
Pamuk34 Mersin33 doktora gidin ya acilmaniz olmussa hemen mudale Ederler igne yaparlar sabah ki uyari aksamkide tehlikenin rengi olma benim 2 gebeligim ama en kucuk kahve lekede hastanede aliyorum solugu
Busrakrkmz28 Mersin33 Hiçbir kanama normal değil düşük tehlikesi, erken doğum vs. olabilir doktora git progestan falan başlatır
anapanda12 Mersin33 tatlım ilk gebeliğin mi bilmiyorum ama tecrübesiz gibisin acile gitmen gerek bu normal bi durum değil ayrıca 24 hafta sınır Allah muhafaza bebeğinin şansı olmayabilir elini acele tut derim sonradan keşke demek yerine git hastaneye için rahat etsin hiç bişi çıkmasada
Mersin33 Zezey sabah doktorumuza gidecek inş ama sabaha kadar bekleyemedim yaşayan vardır neden olduğunu öğrenmek için sordum
Jfm Mersin33 bi arkadaşımında olmuştu bu aylarda idrar yolu enfeksiyonu çıktı progestan verdi doktoru önlem amaçlı. Tabi herkesin durumu farklıdır. En iyisini doktorunuz bilir.
anapanda12 Mersin33 oyalanma ve sabahı beklemek gibi bişi yapma canım benim hemen git derim bende aynı benzer bi durum yaşadım önemsemedim ve bebeğim bu haftada vefat etti
Zezey soeup kafanızı bulandırmayın inşallah bebek iyidir korkmayın dua edin inşallah Allah kucağınıza almayı nasip eder ama keşke acile falan gitseydiniz
FundaKK Benim 14. Haftamda kanamam oldu pembe olunca tehlike dedi . Koyu renk olursa daha iyi demişti progestan ve iğnesini verdi bana şimdi daha iyiyim . Dikkat edin aman