Linam 29 haftalik hamileyim karnimda tüyler çıkmış nasıl kurtulcam bu tüylerden dogumdan sonra dokuluyorlar ama o güne kadar bekleyemem
Bhr34 Linam aynı durumdayım göbeğimin altını epilasyon aletiyle alıyorum eskidende alıyodum çünkü ama üsttede çıktı onlara dokunmuyorum insan utanıyorda valla ama napalım sabredicez inşallah gider dogumdan sonra
Esraabrklu Linam neden rahatsız oluyosunuz o tüylerden .Bende de cıktı 38 haftalığım. Doktorlardan utanıyorsunuz ama onlar biliyor alışık bu durumlara zaten .bence hiç karışmayın zaten doğumdan sonra gidiyo hepsi .biraz sabredin sadece.herşey bebişlerimiz için
Bhr34 Linam ben bazen Bebiş tekmeleyince dışarıdan belli oluyor artık diye kameraya çekmek istiyorum ama kamerada karnım tüylü çıkıyo diye siliyorum 🤪
Ikinciyibekliyorum [bilinmeyen] benimdr ilk gebeligimde gobek deligimden asagi dogru killanma artti. Zaten agdaya gidiyordum genital bolge bacak icin. Orayida aldirmaya basladim. Simdi ikinciye gebeyim pek anlasilmiyor agdayla aldirdigim icin her ay 🙂