Mom72626 İyi akşamlar kızlar sabahtan beri sırtım çok ağrıyor baya şiddetli beni rahatsız edecek tarzda ve bugün tam 4 kere çöm özür dileyerek söylüyorum tuvalete çıktım ishal olmuşum simsiyah . Suda çok içiyorum ama hala devam ediyor. Kan ilacı ya da Demir kullanmıyorum hepsini kaplayan bir tane vitamin ilacım var. Ama bu ishal de sırt ağrısı da beni çok yordu 😢😢
Busee09 O renk olması normal canım demirle vitamin ilacı yapıyor doktora sormuştum bunu bendede öyle ama sırt ağrısı için istersen bi sağlık ocağına git çok rahatsız ediyorsa baktır derim
Busee09 Mom72626 ay pardon canım ben yanlış okumuşum ben kullanıyorum ve siyah renk o yüzden yazmıştım