zorkadin53 Cylncyln 8+1 ama 4 aylık ne demek sanırsın 6 aylık yemek yesemde yemesemde aynı gaz tamamen ve ilaclarin şişkinliği 😟
ozgeustun Cylncyln bizde 9 haftalığız ama şiş baya karnım.. 9 -39 hafta fotoğrafı yapsam kimse fark bulamayacak nerdeyse 😂
Cylncyln zorkadin53 ben ilaçta kullanmıyorum ama cok gazım var gaz cıkarsam da şişkinliğim hiç geçmiyor