Sendy Kızlar bir kaç gündür aşırı halsizleştim özellikle bugün kolum kanadım kalkmadı, kendimi doğrultamadım tüm gün ve sol kasığımda çok ağrı var belime vuruyor (ztn 1 haftadır sırtım belim ağrıyordu şiddetli eşimde sağolsun hiç oralı değil) diz kapaklarıma vurmaya başladı ağrılar... Normal mi?
Ozlemyy Sendy sol kasıktan bacağa vuruyorsa fıtık olabilir çünkü bende fıtık var bu belirtileri yaşıyorum.ama hamilelik döneminde ağrım olmadı şuana kadar yan yatıp tek bacagını kendine çek cnm benim bildiğim bu.
Sendy Ozlemyy oy Allah korusun yaaaa ben de doktorlar yat dedigi icin hep yatmak zorunda kaldım riskler vardı diye ama artık hamile sporları denemem lazım...