MEHRI Selam arkadaslar sezeryan oldum normal diye gittim ama olmadi gobek kalirmi sezeryan sonrasi korse geyemiyorum yada siki baglayamadim bilginiz varsa yardimci olurmusunuz herkese tesekkurler
Deletedmom277 MEHRI Korse takmazsan yada bir şeyle bağlamasan da geçmesi biraz zor en azından köşe takarsan daha sıkı olur yoksa sarkık olur gitmeyebilir
Aasibel MEHRI sıkı sıkı sarman lazım canım yoksa kalıyor. Korse dikiş yerini acıtıyor ama kuşak gibi bir şeyle belini sararsan dikiş yerine denk gelmediği için acımıyor hatta rahatlatıyorda. Ben eve gelir gelmez sarmıştım.
ikinciprensimgeliyor Aasibel sezeryan dikisinin uzerinden mi sardiniz?birde neyle sardiniz detayli anlatirsaniz cok sevinirim🤗🤗
Aasibel ikinciprensimgeliyor göbek kısmına dikiş çok aşağıda olduğu için dikişe denk getirmezsin canım dikilin üstünden başlarsın sarmaya. Bende büyük şallar olurya öyle bir şalım vardı göbeğimi bir iki defa dolayabiliyordum. Öyle birşey yoksada eski bir çarşafı bölüp göbeğine sarabilirsin önemli olan sıkı sıkıya birkaç defa göbeğini dolayabilmen.Pamuk34
Pamuk34 Aasibel neyle sardiniz cnm ben ilk sezeryanda yapmadim cok gobegim kaldi ikincide sarcam umarim gider
ikinciprensimgeliyor Aasibel cok sikmadan ama dimi?ya ikinci sezeryanim.ilkinde hicbise yapmadim oylrce kaldim.enazindan simsi sarsam az iyilesince de korse alsam iyi olur sanirim.cok tesekkurler
Aasibel Pamuk34 rica ederim canım ne demek işe yarıyor sarmak. Ben bikaç ayda toparlamıştım hatta savsaklıyodum arada ama siz savsaklamayın😊 benimde ikinci sezaryanım olacak inşallah 2 yıl aradan sonra Rabbim hepimizin yardımcısı olsun.
Aasibel ikinciprensimgeliyor canım dayanabildiğin kadar sık. Dikiş acısı geçince korseyede geçersin. Onu zamanla anlarsın zaten.
MEHRI Cok tesekkurler eve bugun geldim yarin sararim 3 gun oldu hastanede dim ALLAH herkese saglikli kavusmayi nasip etsin INSALLAH