Betul21 Bebeginizin kalp atışını ultarosnda duymadan önce hiç karnınıza his ettiniz mi ? Bilmiyorum sanki ben hissediyorum yada psikolojik mı bilmiyorum ilk gebeligim ondan herhalde 😊
Sengulkrgz Betul21 imkansiz canim o hissettigin de kendi nabzin...Derin kac kat yani bebekte rahimde hissetmek yani zorr ve imkansizzzz
[silindi] Betul21 İlk gebeliklerde en erken 18-20 arası ikincide 17. Hafta diyorlar canım. Seninki psikolojik sanırsam 😀
Busee09 Hamilelik psikolojisi canım öyle bir şey olması imkansız 22 haftalığım ben daha yeni yeni hissediyorum yani 😊