Pnarozbulut 34 +6yım ben. 3gün önce bende de tam tarif ettiğiniz gibi ve gün içinde çok sık oldu. Ertesi gün dr a gittim sabah erkenden nst ye bağladı ama o ara hiç bişey olmadı. Nst de bişey çıkmadı dr gayet normal gönül rahatlığıyla eve gidebilirsin dedi. O gün olmadı birdaha. Ama bugün yine çok fazla yaşadım.. acaba erken doğum belirtisi galan olabilir mi? Ya da doğuma kadar böyle mi geçecek artık bilemiyorum 🤷♀️