Eylulll001 yani kuzum ne desek olmaz benim tam adet olmam gereken tarihlerde geldi kahverengi akıntı yerleşme kanamasiydi ciddiye almadım ilk hamileliğinde de geldi çünkü. Ama 8.hafta da da nrmal mi bilemiyorum. Sonuçta önlem için progestan veriyorlar