Misskaynak Kızlarr 37+6yım 2 gün önce doktora gittim çatı muayenesi oldum sıfır sancım vardı doktor daha bu gelmez demişti ama dünden beri belimde adet sancısı var geçiyo ama uzun sürüyo şiddetlenmiyo karnımın altıda öyle ağrı var sürekli nişan yada su felan da gelmedi 🤔 bide bebeğim bugün aşırı hareketliydi hiç durmadı neredeyse bunları yaşayan var mı ? Ne yapmak lazım
Nilaysaruhan Sancı düzenli değilse korkma olabilir. Ama süresi git gide kısalıyorsa doğum başlamış demektir. İlla suyun gelecek nişan olacak diye birşey yok. Yapman gereken dakika tutmak .