Canemm45 Merhaba hanımlar 35 haftalık hamileyim aşırı derecede ayak şişkinliğim oluyo bi kızım olcak bu sadece kız bebeklerinde mi oluyo
serdenli Canemm45 yo ben erkek bekliyorum 36 numaradan 39 a çıktım resmen hiç bi ayakkabım olmuyo ayağıma cinsiyetle ilgisi yok
semrakarahan Canemm45 canim onla alakasi yok cinsiyetle siskinlik cogu hamilede oluyor bnde 35 haftaligm bendede var elim ayagim uyusuyo gibi oluyor sicack oluyor
AnlatmayaGerekYok Canemm45 cinsiyetle ilgisi yok canim ama tuzu olabildiğince azalt ayakta çok kalma. Bir de doktoruna söyle bu durumu benimki daha yeni idrar tahlili istedi albüm hastalığımı ne varmış ona baktı bende çıkmadı ama olabiliyomuş
AselAlaraa Canemm45 kıyamm ya bnm 26 daha ama yüzmde ve ellermde var bzn azck ayak bilkleri sabh klkınca çk oluuo gnlde