aysegulcbo amin canım ama dediğim gibi inşallah şuan seninki küçük inşallah hareketi sayesinde açılır dediğim gibi zaten doğum yavaş yavaş yaklaştığı için hergün hareketlerini takip et her dakika vurmak zorunda değil zaten fakat uzun sürünce ve içine kuşku düşerse bekleme çünkü ben bile yiğenim olmasına rağmen eve nasıl koşup odasını bosalttigimizi hatırlayınca üzülüyorum Hele ki evlat olunca daha zor Rabbim evlatlarımızı bi an önce sağlıkla kucagimiza versin emeklerimizi aziz mübarek günlerde boşa çıkarmaz inşallah