[silindi] Eğer oğlum olsaydı bizde Ahmet Göktuğ koyucaktık.Kısmet Kızım oluyor. Bence Göktuğ koymalısınız söylerken bile asil çıkıyor ağızdan.Üstelik çok seçkin bir isim
Semrasem [silindi] tek düşündürdüğü son zamanlarda çok konulan bir isim sınıfında iki üç göktuğ olsunda istemem
[silindi] Yanına Bir İsim Daha Düşünebilirsin .2013 senesinden itibaren çift isimler çoğaldı .Ben Rahmetli Babamın Adı Ahmet olduğu için düşünmüştüm .
Sldysf Bebeklerimizin ikiz olduğunu öğrendiğimizden beri biri Alptuğ diğerini Göktuğ olarak düşündük hep rabbim hepimize yavrularımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 💙💙