Gold Ben de iki defa kürtaj oldum ikisinin arasında iki ay sonra tekrar hamile kaldım ve gebelik istediğim için ikincisinden sonra coraspin kullandım iki ay boyunca adetim gecikince doktora gittim iki günlük adet gecikmesiyle doktor hemen iğneye başladı çok şükür bir sıkıntı yok 14+ 0 hamileyim üzülmeyin yani hamile kalırsınız inşallah🙏🏻
Hamzam Gold inşallah ya Allah banada yine nasip eder zordu kaybettim ama yinede o güzel günlere değerdi ne deyimki en kısa zamanda olur inşallah 💓
Hamzam Modies inşallah canım ya kucagimada alsam onun yeri bende ayrı cennette görcem onu çok özledim asla hiç bişey dokdurmazki yerini