Emnesar öncelikle geçmiş olsun umarım bir an önce kesilir.ben de 3 aylık hamileyim.hamile oldugumu öğrendiğimden itibaren kanamalarım ve lekelenmelerim oldu.2 ay boyunca yattım.progestan iğne ve fitil kullandım.çok şükür uzun zamandır yok inş birdahada yaşamam.endişenlenme çünkü çoğu hamile kişinin başına geliyor ve sag salim bebeklerini kucaklarına alıyorlar.fakat bunun en guzel tedavısı malesef ki sürekli yatmak ve progestanı düzenli kullanmak.kanama alanını vucut bir şekilde kahverengi lekelenmelerle dısarı atıyor ya da kendılıgınden vucut emıyor oyle gecıyormus doktorum oyle dedi.ben kurtuldum inş sende atlatırsın.strese girme sakin kalmaya çalış.