Anonimane_150 Asena_ 37de bizim 2 cm 38de 3cm 39 da 4 cm 40da gidicem şimdi bakalım 5cm olmuşumdur. Olmuşsa doğum için yatışım yapılırmı acaba. Bebeğin kilosuda gittikçe artıyor benide zorlayacak sonra😅
iskenderileyda8695 Canım gözün aydın allahım analı babalı büyütsün inşallah bende 38/1 oldum epidüral normal Doğum düşünüyorum ama çok korkuyorum ve kararsızım çok acı var mı 5 cm açıklığa gelene kadar acılar çok yaşandı mı canım beni bilgilendirirsen sevinirim yoksa sezaryene karar vericem çok geç kaldım karar vermekte
Asena_ iskenderileyda8695 canım ben kendi sancılarımı hiç hissetmedim hatta suni verildi onu da hissetmedim o yüzden keseyi patlattı doktor ondan sonra sancılar başladı 1 saat içinde de doğurdum zaten. Rabbim kolay doğumlar versin inşallah 🙏🏻
iskenderileyda8695 Asena_ saol canım teşekkür ederim korkulduğu gibi değilmiş herhalde beni de onlardan çok korkuttularki sezaryene karar vermiştim bu son anda şimdi fikrim tekrar normale döndü tabi epidüral normale 😬😬
Zmrtbdk Asena_ hayırlı olsun.💐Benim de istediğim Doğum şekli epiduralli normal Doğum.Tavsiye eder misiniz? Herhangi bir olumsuzlukla karşılaştınız mı?
Asena_ Zmrtbdk benim için doğumdan sonrası zor oldu tam ıkınmam gereken yerde ıkınamadım kesim oldu dikişlerim zorladı ödem falan oldu onun dışında olumsuz bir yanı yok canım Allah herkese kolay doğumlar versin inşallah 🙏🏻
Zmrtbdk Asena_ epiduralin ıkınma hissini etkilediği söyleniyor,ona canım sıkılıyor biraz.Senin de ondan olmuştur canım.😕Beni de düşündüren kısım o.Bir yandan çok dayanamazsam epidural alırım diyorum bir yandan da ya ıkınamazsam bu kez de diye düşünüyorum.