Mucizem4 Happynrbn canım bende 5 haftalıgım bugun keseyi gördüm hiç bşy hissetmiyorum halsizlik ten başka sen kalp atışını gördün mü ☺️
Happynrbn Mucizem4 evet bende 4 gun omce keseyi gördüm bende kalp atisi var dedi.ama duyamadik henüz artık bir dahakine:)bende de sadece hafif halsizlik var
Mucizem4 Happynrbn url=https://hizliresim.com/YQYV5D][img]https://i.hizliresim.com/YQYV5D.jpg[/img][/url bende sadece minik Bi kese vardı bebek bile yoktu ☺️ inşallah 2 hafta sonra kalp atışını da duyarım acaba küçük mü kese ya bana çok küçük geldi
Happynrbn Mucizem4 doktorun söylemesi gerek aslında.bana normal boyutu demişti ama normaldir henüz küçük olduğu için duyarsınız inşallah :)
Mucizem4 İnşallah ya daha önce kürtaj oldum kalp atışı olmadıgı için o yüzden endişeliyim biraz doktor sıkıntı yok şimdilik dedi 🙏
Happynrbn Mucizem4 bende 8 haftalıkken kalbi durduğu için kürtaj oldum daha önce . Zaten çift rahim teşhisi kondu progestan kullanıyorum inşallah canim🤲