mommyofarsel 36+5 deyim ve artik geceleri uyuyamiyorum kasilmalar ve sanci cok oluyor sizde de oyle mi? 😟
TubaKorkmaz Bende dün gece çok kasılma oldu terleyerek uyandım hep bugünde sürekli kasılma bel ağrısıda oldu hayırlısıyla bi doğursak
mommyofarsel TubaKorkmaz banada oluyor aynisi bi an cikacak gibi hissediyorum baski oluyor asagiya ve agri oluyor amin bir an once dogursak
Zeynepemre 35+2 deyim. Daha 36 olmadan kasılmalarım var çok panik oluyorum bu kasılmaya dahi katlanamıyorum doğumu hiç düşünmek istemiyorum.
mommyofarsel Zeynepemre kesinlikle bende dusunuyorum bazen nasil yapicam diye ama cok sabirsizim artik bir an once gelsin istiyorum