Gulhan12 23+3günlük hamileyim bebek hareketleri seyrek olan var mı ? Birde yürüyünce çok genital bölgede Ağrım oluyor belimde de sizce normal mi?😓😓
Ayseguul Gulhan12 biz 35. Haftaya girdik bir iki haftadır genital bölgede ağrı oluyo zor yürüyorum ama bizim doğum yaklaştığı için kafası aşağıda senin biraz erken başlamış doktoruna sor istersen
Ozlemsvr Gulhan12 korkma canım benimde öyleydi o haftalarda doktorda görsen parolin serumunu veriyor patil içebilirsin o yüzden 😊
Ftsfrt Gulhan12 benim 18.19 haftalarda başlamıştı ağrı birkaç gün ağrıyor sonra kendiliğinden geçiyor şuan 25+4 haftalığım bugün yine aynı şekilde yürümekte zorlanıyorum kasıklarım ağrıyor😔🤷🏼♀️ Baskı yapıyorlar herhalde aşağı bebişlerimiz ben dinlenince de geçiyor inşallah sizinde geçer
Eceiz Gulhan12 bendede olmuştu o haftalarda ama snrasında geçti.bi doktora gözük istersen cnm bebek baş aşağı dönmüş olabilir oyzdn baskı yapıyordur benim öyle olmuştu.
Gulhan12 Eceiz Randevum 10 gün sonra😓 Çok ayakta durmadığım zaman bir şey yok iş yapayım yüreyim ağrım oluyor,olmadı doktorumu arıcam canım
Gulhan12 Ayseguul pazartesi sorarım canım birde ben 7 aylık doğmuşum bana çekmesinden korkuyorum 🙈🙈 sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabiiim🙏
Gulhan12 Ozlemsvr Normal yani dimi ya🙈 Çok zormuş insan korkuyor canım☺️ dinlenince bir şey yok yürüdüğüm zaman ağrı fena birde bel fıtığı var😓
Ayseguul Gulhan12 korkma bir şey olmaz Allahın izniyle kötü düşünme hemen hepimizin yaşadığı şikayetler bunlar farklı zamanlarda yaşıyoruz sadece, hani doktorundan bilgi almanda fayda var o yüzden söyledim canm☺️ Sağlıkla gelsinler inşallah 🌸
Gulhan12 Ftsfrt Sanırım birde rahim büyüyor diyorlar☺️, Dinlenince geçiyor ama yürüyünce tekrar başlıyor dışarı çıkmak istemiyorum ağrıdan ötürü yürümekte zorluk çektiğim için canm😓😓😂
Esranrogz Gulhan12 normal canım benim de 24-25. Haftalrda olmuştu doktor normal dedi ve 6-7. Aydan itibaren bebeklerin kafası aşağı doğru dönebiliyor sıkıntı yapma yinede doktoruna sor ama her hamilelik aynı değil 😉
Gulhan12 Esranrogz En son gittiğimde normal demişti her şeyi de güzel çıkmıştı bebeğimin benim bu ara artınca biraz korktum🙄🙄
Gulhan12 Ozlemsvr İnşallah normal doğurmama engel olmaz 🙏 Amin inşallah canım hayırlsıyla doğuralım ☺️☺️☺️