elifff07
Bizde 30+3 olduk. Erken Doğum riski var ve bebeğin eşi aşşada olduğu için sezeryan dedi bana. Aslında bende normal Doğum istiyodum ama nasip 🤷♀️ Napalım bebeğim oğlum sağ Salim doğsun da başka bişey istemem. Allahım bizi de sağ Salim günümüzde kurtarsın inşallah 🙏🏻🤗