gulsahklycc bende hamileliğimi öğrendiğim günden bu yana bacaklarımı kaşıntı tuttu ve hiç birşey yapmadım ve şu an 33 haftalığım doktorlar krem falan veriyormuş bir anlık rahatlatıcı ama geçmiyor kullananlar anlatmıştı o yüzden doktoruma söylemedim bile böyle geçiyor gebeliğim☺️