Ozgebudak Bende 10 haftalık hamileyim🐣13,5 aylık bir kızım var bu erkek olacakmış gibi hissediyorum kızsa çoook şaşırcam gerçekten 😅 Ama tabiiki önce hayırlı Ve sağlıklı bir evlat olsun 🙏🏼 11 haftalıkken gideceğim çok çok düşük bir ihtimal ama bekli tahminde bulunur doktorum 🙈🙈