2kizannesi- Kızlar bugün itibariyle Pendik Hospital'e geçiş yaptım, Olcay Hanıma gidicektim ama o öğlene kadar duruyormuş 🙄 Bizde Saadet Hanıma gittik. Çok cici bir doktor yaklaşımı anlatması falan her şey mükemmel ❤️ Tansiyona kadar kendisi ölçüyor, sedyeden kalkarken peçete veriyor vs. Baya ilgili bi doktor çok memnun kaldım 🌹 33+4üz şu an, 2 hafta sonra nst'ye bağlarız 37den sonra da çatı muayenesi yaparız dedi. Gidicek olanlara tavsiye ederim 🌼
Pelin86 Yakacik kadin dogum da okadar hastasi varken bile çok tatli kadindi kötü birsey söyleyeni hiç duymadim . En az 10senedir tanirim . Devlette normal dogum yaptiriken bile hastalarina çok morel veriyomuş.
2kizannesi- Pelin86 Öyle mi, bizde Olcay Hanıma gidicektik ama Saadet Hanım varmış bi tek. Ki ilk kez gittiğim halde çok samimi içten davrandı, anlattığı her şeyi tane tane anladım yani öyle geçiştirerek cevap vermedi
Pelin86 2kizannesi- vermez canim işini hakkiyla yapiyor gerçekten umarim sende memnun kalirsin. Suanki muayene ücreti 80lira diymi