Sevdaengin Testim de risk yüksek çıktı ama ense kalınlığı 1mm çok normal. Bu durumla karşılaşan varmi
Alessia Sevdaengin canım fetal dna testı yaptır kesın sonuc verıyor benım doktorum asla onermedı ıkılı testlerı
Mamak Sevdaengin ben varim🥺 ense kalinligi aynen 1.1 mm cok normal cikti ama kan testim pozitif cikti. 150 e 1 cikti. 25 yasindayim. Senin kac cikti canim? Nifty test yaptirdim sonuclarimi bekliyorum. Allahim insallah su 2 hafta hizli gecer🤦🏻♀️
Sevdaengin Alessia yaptırmak istemiyorum öğrendiğimde aldırmiycem sadece öğrendiğimle kalacak bu beni daha çok üzücek o yüzden istemedim. Hani böyle bir durumla karşılaşıp çocuğu sağlıklı olanlar var mı diye sormuştum inşallah bi sorun çıkmaz🙏🏼
Sevdaengin Mamak ben yaptırmadım o testi sonucu ne olursa olsun öğrenmem bişi değiştirmcek o yüzden. 20 yaşımdayım ailemde kimsede yok sonucunu merak ediyorum inşallah birşey çıkmaz 🙏🏼
Mamak Sevdaengin canim bende 25 yasindayim aynen ailemde kimse yok ama yinede beynimi susturamiyorum🤷🏻♀️😢
Alessia Ben sana aldır demedım yanlız oyle hastalıklar var kı cocuk dogmadan anne karnınd ölüyor daha buyuk travma aılede olmaması olmayacagı anlamjna gelmez sen bılırsın tabı cocuk senın cocugun