Cnsukckk Kizlar biseyi cok merak ediyorum her ozel hastanede doğumda yanina istediğin kisi girebiliyomu daha hastaneye sormaya fırsat bulamadim yani arkadasim var kendisi fotografci onun girmesini cok istiyorum cunku
Meryu Cnsukckk benim hastanem doğuma girecek olan fotoğrafçı için sertifika istiyor. Ama aileden biri girebilir mi onu bilmiyorum muhtemelen hijyen açısından almazlar fotocuyu almadığına göre 🤷🏻♀️
seyda006 Cnsukckk hastaneye göre değişiyo sanırım canım ben bu hafta kontrole gittim eşim girebilir mi dedim ewt dediler 1 de fotoğrafçı girebilir dediler ankaradayım ben liv hospital hastanem
Dorukunannesi95 Cnsukckk hastaneyle onceden konusup biraz ajitasyon yapip iste tek sansimiz baska cocugumuz olmicak zaten diye aglayip izni koparabilirsin💪😊😊😊
Gulsen1989 Ben avcılar da Anadolu hastanesine gidiyorum her özel hastane eşini alıyordur doğuma sanıyordum meğersem bizim ki almıyormus. Eş, anne vs kimseyi almiyolar 🙄
Selvis Cnsukckk ben de çok istedim eşimin girmesini ama ikna edemedim korktu 😄 doğum yapInca anladım ki iyi ki de girmemiş ne de olsa kan oluyo eşiydi plesantasıydı derken ııyyyyy iyiki de girmemiş ben bile tiksimdim sonrasından düşününce😄😄
Fatmadenizzz Cnsukckk sanırım hastanelere göre değişiyor. Benim doğumumda fotoğrafçı vardı ama eşim girmedi çünkü ona sormadım benimle doğuma girer misin diye. Hastane eşimin girmesine izin verir miydi bilmiyorum ama bu sefer sorcam doktoruma
Mehlikan1 Cnsukckk canım sezeryanda bazı durumlarda almıyorlar Ama normal doğumda özel hastaneler alıyor benımkısı alıyor Eşımı yada annemı