Kuzeyyannesi Kızlar bime oyun halısı gelmiş 80 tl bi ara 101emi ne gelmişti 40 tl fiyatı vardı sanırım daha başka sitelerde daha uygun olan bilen var mi
Canoglumbenm Kuzeyyannesi https://www.hepsiburada.com/babies-neseli-ciftlik-aynali-bebek-oyun-halisi-p-HBV00000IR0DD?magaza=ÇINAROĞLU%20AVM Bundan aldım ben canım. A101 e gelen kalmayınca bunu aldım buda çok güzel
ysmnilhan1 Kuzeyyannesi E bebekten almıştım 50 tlye Kanz marka şuan 80 tl olmuş https://i.hizliresim.com/8aVWpd.jpg
Kuzeyyannesi Tugcehar87 hadi ya pek bilmediğim için araştırıyorum hem uygun hem güzel olsun istiyorum bildiğim kadarıyla uzun süre kullanmiyor bebekler
Gulsen1989 Eşim aldı bugün bine gelenden daha görmedim işyerinde bırakmış. 80 TL ye aldı ins bizim kiz severde aldığımıza değer . Arkadaşımın kızı 1 yaşında hala daha oynuyor diyo