Haticeee ayaklarınla gerinmek bebeğe zarar vermez bende yapıyodum canım ister istemez kasılıyosun zaten ama kollarınls yukarıya doğru gerinme sadece ağrı hamilelipşn başlıca kanunu her ağrıdan korkma kanaman olmadığı sürece ben ayaklarımı öyle geriyodum ki kasılıyodu şimdi kızım 23günlük Allah hayırlısıyla kucağına almayo nasşp etsin