Edaaturunc Arkadaşlar 11 haftalık hamileyim. Sanırım biraz üşüttüm boğazlarım ve başımda ağrı var. Ağrı kesici olarak ne içmeliyim acaba hamilelik döneminde ne kullanılmalı
Ozican Edaaturunc geçmiş olsun 🌸 bende 5.haftamda grip olmuştum ama ilaçsız atlattım.Bol c vitamini sonrasında ılık suyun içerisine limon sıkıp gargara yapın 1 günde boğaz ağrınız geçer 🙏 burda bir kaç kişiye önermiştim geçtiğini söylediler benimde geçmişti.
Tugcehar87 Edaaturunc bende olmuştu. O haftalarda ama ilk üç ay benim doktorum hiçbir ilaç kullanmamamı önerdi içmedim de
GulsahMulayim Edaaturunc canım ağrı kesiciden önce, çay içiyorsan içine limon dilimi kes öyle iç. Ihlamur günde 1 fincan içebilirsin, ekşili hafif acılı çorba yap. Bende ilk zaman grip olmuştum Bunlar iyi geldi.
Edaaturunc Ozican teşekkür ederimm🙏🏼 bu benim 2. Gribim birde 6. Haftamda olmuştu ama o baya baya ağır geçmişti benim için. Hamilelik öncesi bu kdr sık hasta olan biri değildim hamilelikle birlikte geldi hastalıklar😞 çok sağolun denicem hemen dediğinizi💕
Ozican Edaaturunc bağışıklık sistemimiz maalesef zayıflıyor doktor sakın hasta olma dedikten 1 gün sonra grip olmuştum sürekli c vitamini alıp dinlendim gargara yaptım👌🏻 Umarım kısa sürede atlatırsınız 🙏
NILGUNAR Eğer çok ağır geçirmiyorsanız gribi ilk önce doğal yolları deneyin... özellikle ilk 4 ay ilaç kullanımı riskli oluyor.. ben 5 aylık hamileyken grip olmuştum çok ağır geçti.. taze zencefil bal limon kaynatıp içebilirsiniz .. süt bal karışımı ... bol su içip dinlenmeye özen gösterin... ama ilk önce doktorunuza danışın ne olur ne olmaz...