minikkalpp Selam kızlar. 👋🏻 Öncelikle rabbim isteyen herkese nasip etsin. O kadar güzel bir duygu ki tarif edilemez. 40 haftalık olmuştuk ama ne gelen vardı ne giden🤷🏻♀️ Eşim annem görümcem hep yanımdalardı.. gece saat 3-4 gibi adet ağrısı gibi ağrılarım uykumu kaçırdı. Ve düzenli aralıklarla geliyordu. Hemen çantalarımı bavulumu alıp hastaneye gittk. Nöbetçi doktor muayne ettiğinde 2cm açılmamın olduğunu söyledi. Nedensiz bir şekilde hem ağlıyor hem gülüyordum😃 sabaha doğru doktorum geldi ve suni sancıyla açılmayı deneyelim dedi kabul ettim. Dozu cok azdı ama ben dayanamadım😔 öğlene kadar sancı çektim acılma sadece 3 bucuk olmuştu😳 resmen 3 bucuk attım😂 neler denedim: plates topu, sıcak duş ve müzik eşliğinde dans 💃🏻 😀 olmadı çünkü meleğimin boynuna ve koluna kordon dolanmış😣 hemen sezeryane aldılar ama en duygusal an eşimin kapıdan beni uğurlarken ki bakışı😪 kendime geldiğimde bir baktım ki minik bir bebek😍 Rabbim dedim bu benim mi 😢 sen bana bu yavruyu nasip mi ettin 😢😢😢 inanın İM KAN SIZ bir duygu 😢 Allah herkese nasip etsin... sütüm hemencik geldi sezeryan olmama rağmen şu an çok şükür bebeğim ve ben iyiyiz🤤 dikiş yerlerm azıcık ağrıyor o kadar .12 günlük olduk meleğim yanımda uyuyor ağzında minik tükürüklü sütle onu seviyorum🥰🥰🥰💐🥳 beslenmeme cok dikkat ediyorum. Süt arttırıcı damla, humana çay kullanıyorum ekstre olarak. Kompostoya da bayılıyorum. Kuruyemiş bol yeşillik ve su cok önemli kızlar. He birde göğüs kalkanını üretenden Allah razı olsun😍 soru varsa cevaplayabilirim😘
Yasemincifci minikkalpp gözünüz aydın göğüsleriniz yara mı oldu kalkan kullandınız yoksa olmadanmı kullanmaya başladınız
minikkalpp Neseozkan aventi kullanıyorum. Hiç çıkarmıyorum göğsümden sütüm hem birikiyo bebeğime veriyorum hemde kıyafete değmiyor
Atmy Kordon dolandığını ultrasonda anlamıyolarmı bende 40hf olucam hala gelen giden yok acaba kordonmu dolandı diye aklıma takılmıyo değil
minikkalpp Atmy hayır canım muayne esnasında bebek kanala gitmekte zorlanıyordu doktorum anlamıştı. Doğduğunda kordon dolanmış🤷🏻♀️