Sinembuse mutlu__son1209 tabikide önemli bence zaman kaybetmeden bir doktara görünün ilaç falan verir ama korkmayın açık kırmızı renk olmadığı sürece kahve rengi oldumu yerleşme kanaması diyorlar .
Seyma66 Benimde o haftalarda aynı sıkıntı olmuştu uzmana gittim gecikmeden progesteron kullandım bol bol dinlendim geçti sonra çok korkulacak bişey olmasa da ciddi bir durum kesinlikle dr kontrolü olması lazım bence
Mevsimselhaller Bende suan 5+1 deyim canım.Sabah aynı korkuyu yasadım hemen doktora gittim kesemiz cok sükür yerinde sıkıntımız yok🙏🏻Progestan zaten kullanıyordum günde 2 ye cıkarttı.Suan hiç bir leke yok bitti