Glshmnnmkm Kızlar kanda ve idrarda enfeksiyon çıktı,doktorum aksef 500 verdi kullanan var mı problem yaşayan var mı?
Sibelmkafedzhi Glshmnnmkm ben kullandım canım herhangi bir problem yaşamadım. Hamilelikte bebeğe zararı en az olan o antibiyotik sanırım genelde onu veriyorlar
___ozlm___ Glshmnnmkm enfeksiyon antibiyotikten daha tehlikeli sonuçlara sebep olabiliyor. Bazı antibiyotikler gebelikte kullanılabiliyor. Gebeler üzerinde yapılan deneylere göre ilaçları sınıflandırıyorlar. İnternetten bi bak sınıfına için rahatlar.