Kizlar iyi aksamlar herkese bugun 39 hafta oldum, perinatolojide randevum vardi nst de sancilarim cikti doktor persembe gel yatisini yapalim dogum baslasin dedi nst si boyle olan varmi kendi doktorumda sali gunu icin sezeryan demisti
https://hizliresim.com/y6BJ57