2bebekannesi3542 Arkadaslar tasıyıcı akdeniz anemisiyim. Aylardır kanım yükselmiyor. 25 haftalık gebeyim doktor kan takviyesi gerektirigini söyledi. Kan takviyesi alıp faydasını gören var mı?
feyzaa34 2bebekannesi3542 ben bekarken almıştım kan takviyesi canım seruma ilaç katıp öyle veriyolar ve çok faydasını görmüştüm ☺🤗 hadi şimdiden geçmiş olsun😘
2bebekannesi3542 feyzaa34 içim rahatladı gercekten ya😌 İlk defa böyle bisey duyunca tedirgin olmustum
fts01 2bebekannesi3542 benim de 9 canım 28 haftaya gircez inşallah 7 ye düşmüştü kan ilacı ve pekmezle 8.9 oldu bi aydır yükselmio aynı
fts01 2bebekannesi3542 sen de al hünnap keçi boynuzu özü eczane de sabah akşam bi tatlı kaşığı içiorum
2bebekannesi3542 fts01 Anemi oldugum icin yükselmediğini söyledi doktorum.. pekmez icmeye calısıyorum artık😓 Teşekkür ederim ilginiz icinn
fts01 2bebekannesi3542 ya bende öyleyim canım akdeniz anemisi taşıyıcısı Anlıyorum seni inş yoluna girer herşey