Arkadaşlar öncelikle merhabalar Doğum yapalı bugün 2.gecemiz ancak yazabiliyorum.. 8 şubat günü kontrolüm vardı nst de biraz sancım çıktı biraz da Rahim ağzımda incelme başlamıştı.. bizim beyefendi gelmeye karar vermiş.. 39+4 olmuştuk.. sonrasında eve geldik kahvaltı yaptık dışarı çıktık gezdik dolaştık eve geri geldik yemek yaptık yedik duş aldım sancılarımı hissediyordum bi acile gitmek istedim Nst ye bağlanmak için gidip bağlandık doktor ağrın Yok dedi çatı muayenesi de yapmadı yolladı eve.. sonra biz yine eve gitmedik 😅 bi alışveriş merkezine gidip gezdik baya sonra bi kahve evine girdik bişeyler içtik çıkıp gezmeye devam ettik ama sancılarımın başladığının farkındaydım.. 🙏🏻 Sonra eve geldik yatıp uyuduk saat sabah 04:00 a kadar uyudum sonra bi uyur bi uyanık devam etti.. sonra sabah 06:53 de uyandım nişan gelmişti(kanla karışık sümükümsü bi yapı).. sonra hiç yatamadım çamaşır dürdüm etraf topladım oğluşum için hediyelikler yapmıştım onların masasını hazırladım 🤗🤗 oyalanmaya çalıştım bu sırada sancı geldikçe derin derin nefes alıp yavaş yavaş veriyordum 💪🏻 Sonra saat 8 gibi eşimi kaldırdım hazırlanıp evden çıktık annemi almaya gittik yaklaşık bi 45 dk sonra da hastanedeydik.. Doktorumla buluştuk hemen çatı muayenesi yaptı ve bana 6 cm açığın var dedi.. 😍😍💪🏻 Hemen bi ebeyle tanıştırdı beni.. bu sırada suni sancı taktılar yaklaşık saat 09:15 gibiydi ve sancılarım devamlı artıyordu.. her sancı geldiğinde nefes alıp verme işlemine devam ediyordum sürekli yürüyordum ve sancı geldiğinde rüku pozisyonunda eğilip popomu sallıyordum.. Annem bu sırada belime ara ara masaj yapıyordu.. sonra ebe tekrar açılmama bakmak için yatırdı beni ve 8 cm olduğunu söyledi bundan sonra bir daha kalkmadım yataktan(yatak çatala dönüşen Doğum yataklarından).. sonra suyumu açtı ve bebek kendisini ittirecek dedi.. bu sırada acayip bi ıkınma hissiniz oluyo.. yani siz ıkınmıyorsunuz aslında ama vücudunuz sanki kabız olmuşsunuz gibi ıkınma hissi veriyor.. ebe geldi ve ben ıkın diyene kadar sakın ıkınma yırtığın oluşur dedi.. bu şekilde 5 sancı daha atlat bidaha bakacağım açılmana dedi ve ben 4.sancıda dayanamayıp ebeyi tekrar çağırdım 😍 geldi baktı ve ıkın dedi dünyalar benim oldu 2 kere ıkındım ve oğluşum kucağımdaydı.. üzerine bi havlu verdiler ve onu ben temizledim 😍😍😍💪🏻 Zaten çıktığı andan itibaren ne ağrı ne sancı ne acı hiç bişey hissetmiyorsunuz 🙏🏻 Hemen bi ağrı kesici yaptı sonra o bölgeyi uyuşturdu ve 2 dikiş attı.. Ben bu sırada bebeğimin fotoğrafını bile çektim yattığım yerden o derece sıkıntısız birşey şakın korkmayın❣ O kadar müthiş bi his ki ılık ılık içinizden akması ve dünyaya gelir gelmez teninize ılık vücuduyla atılıvermesi 😍 muhteşem bi his ve her kadın mutlaka bi kere bile olsa yaşamalı bu eşsiz duyguyu.. hemen giydirip kucağıma verdiler ve emzirmeye başladım bu sırada daha işlemler devam ediyordu düşünün.. yani çataldaydım kanamam kontrol ediliyor dikişlerim tamamlanıyordu.. bütün bunlar olurken telefonum da hep elimdeydi 8 cm de kontrol ederken doktorumla konuştum (yanımda olamamıştı Doğum esnasında) doğurduğum ve kucağıma atıldığı an eşimle konuşuyordum 😍📲 whatsaptaki arkadaş gruplarıma ses kaydı attım 📲😍 o kadar korkulacak o kadar büyütülecek kabusa çevrilecek hiç bir şey Yok merak etmeyin!! Sadece ebe ne derse onu yapın ona direnmeyin nefes al derse nefes alın ıkın dediği an ıkının yap dediği hareketleri yapın nefes alıp vermeyi şakın ihmal etmeyin herşey yoluna giriyor ve o müthiş anı tadıyorsunuz.. son haftalarınızda bol bol hurma yiyin.. hurma içinde oksitosin olan çok kıymetli bi yiyecek hamişler için bulunmaz nimet.. şuan minik paşam uyuyor ve tek problemim göğüs yarası 🤦🏻♀️ Bu konuda tecrübeliyim çok şükür herşeyi denedik şimdi de gümüş göğüs kapaklarından aldık inşallah bunlar işe yarar ve bu sorunda ortadan kalkar 🙏🏻🙏🏻