Tazeanneee1 Bogazımda cok kotu kuru biböksürük var ve oksurmekte. Karnım agrıyo artık karnım batıyo yanı allah korusun bi öksürükle bişey olmaz dimi ...birde bal pekmez yıyorum ama yok baska ne iyi gelir ilaçta alamıyoruz