Papatyyaa Kızlar 6.hafta da doktor kalbi atmıyor kürtaj olman gerekiyor deyip sonrada kalbi atan oldu mu yoksa hemen aldırmalı mı
Hande46 Papatyyaa canım normal olan 6+2de kalbin atmaya başlamasıymış ama bunun öncesi ve sonrası okma durumu da gaywt normal bence beklesin arkadaşın
egemn_mom3 Papatyyaa 8. 9 haftaya kadar bekle çok erken daha Zaten vücut onu atacak kanama felan olur eğer bir sorun varsa
Naz60 Papatyyaa 6. haftada genelde net konuşuyorlar benimde düşüğüm 6. Hafta başladı ama 15 gün sürdü Kürtaj için erken sanki kendin düşürebilirsin kanaman başlarsa
Papatyyaa Arkadaşım için soruyorum dün kalbi yavaş atıyo demiş ilaç vermiş bugün başka doktora gitmiş o da atmıyo kürtaj demiş bi doktora daha gidicek yarın
Naneliseker01 Papatyyaa bana 6. Hafta da kalbi atmıyor cuma günüydü. Pazartesı gel kürtaj yapalım dedi. Pazartesı baska doktora gittik kalbı atıyordu 17 haftalık şimdi! İnş sizin de duyulur biz zaten 8-9. Haftaya kdr bekleyecektık.