Serraa05 Kızlarr bugün 50 mg seker yuklemesi yaptırdım 135 cıktı.doktor sınırda falan dedi çok korkuyorum ya ne yapmam lazım illa yetıayene gitmelimiyim.bebegin herseyı cok sukur haftasıyla uyumlu bende 7 kilo almısım toplamda.moralim bozuldu ya :(
lilamom Serraa05 doktorun sikinti olsa soylerdi canim 140 ve ustu riskli sennki gene altinda cikmis hafif dikkat et abartma diyetisyene falan gerek yok zaten doktorun cok suphe etse testi 75 yada 100 le tekrarlatirdi
Serraa05 lilamom bi panik oldum canım ya.beyaz ekmek pirinç falan bunlardan uzak dur dedi.umarım yukselmez ya
lilamom Serraa05 yok bosuna panikleme canim 140 in hstune ciksa sikinti olurdu simdi normal devam et tabi asiriya kacma doktorun cok riskli gorse tekrarlatirdi zaten