Pamukgirl Kızlar hastaneden geliyorum kasılma ve ağrı için gitmiştim plesentan aşağıda dedi dinleniceksin 1 hafta dedi başına böyle bişey gelen var mı lütfen yardımcı olun bu arada 17+6
Aienma Pamukgirl Can’ım benim de plesenta aşağıdaydı o haftalarda. Hatta bende kan uyuşmazlığı da var. Kanamalarım da oldu. Çok şükür 35. haftadaydım şimdi ilerleyen haftalarda yukarı çıkıyor. Stres yapma inşallah birşey olmaz. Bana da sürekli yat kalkma diyorlardı ben hiç yatmadım. Bazı doktorlar ise hiç tavsiye etmiyor yatmayı. Ağır işler yapma ağır kaldırma
Ayesray Pamukgirl benim arkadaşımda dün ayrıntılıya girdi onunda plesanta aşağıdaydı daha önce normal doğum yapamazsın bu sekilde devam edersw demiş doktoru ama dün ayrıntılıda yukarı cıktığını görmüşler endişelenme inşallah yukarıya cıkar onun ki 23 haftalık diye biliyorum suan
Zelnuray Pamukgirl benimde aşağıda canım 30 haftalık oldu 13du yakınlığı 15 olmuş bebek kilo alınca çıkıyo diye düşünüyorum Bu süreçte ev işi yapma sakın süpürge ile asılma yat ben şuan hiç bir iş yapmıyorum
GuelGltkn Pamukgirl benim ki de asagids 16 haftada teshis konuldu suan bol bol uzaniyorum agir is yapmiyorum ve iliski yasagi da var doktor 32 haftaya kadar yukari cikabilir ama bu sürecte dinlenmek cok önemliymis
Naneliseker01 Ben de 17. Haftadayım kanamalarım oluodu doktor plasentanın bi ucunun yarım şekilde rahım agzını kapatmıs dedi 6. Aya kdr yukarı cekılecektır dedi. Ama ben hala hastanede yatıyorum.
Pamukgirl GuelGltkn ya hiç kalkmam o sorun değilde ben düşük falan olur zannediyorum korkuyorum o yüzden ağrılarım da var çünkü
GuelGltkn Pamukgirl bende rahim agzimda kisa kasilmam var plasenta asagida bende tedirginim ama ilac falan kullaniyorum erken dogum ve düsük engeledin diye Allahtan ümid kesilmez hep positif düsün ve dinlenmene bak ben tüm isleri esime biraktim bitek yemekleri ben hallediyorum saglimiz en öbemlisi
Burcak61 Pamukgirl benim 18. Haftadan beri aşağıda bol su iç dinlen yatar vaziyette umarım çıkar benim halen çıkmadı zorunlu sezaryen olacak 37+0 da şu an 29+0 ım ev işi falan da yapma hiç bi iş yapma
Trabzon Pamukgirl bende 14+6 günlük gebeyim. Doktora gittiğim de bebeğin eşi biraz assagida dedi ama bu haftalar da çok normal dedi. Ama yat dinlen demedi . Ağır iş yapma yeterli . Rahim büyüdükçe yukarı cikicaktir korkma pozitif düşün.
Burcak61 Pamukgirl hiç kimse evde tekim eşim işe gidiyor bende öğrenene kadar çalışıyordum sonra işten çıktım sabah kalkıp kendime kahvaltı hazırlıyorum akşam da kalkıp yemek hazırlıyorum eşim haftasonu ya da 15 de bir evi temizliyor sağolsun bazen yemek yapmıyorum kahvaltı yapıyoz akşamda bazen ağrım olunca eşim eve gelince o hazırlıyor yumurta bişeler çok ayakta kalmıyorum