Gkhnm97 Mervezngn dedigin dogru canm valla artk tek cizgi gormekten cok yoruldm omdan yapamiyrm korkyrm ya ama yarinda olmazsam yapicm
Gkhnm97 Neslihan7153 canm yapmadim daha ama yarin yapiyim diyorum bugn hastalandim basim cok agridi afedersin ishal olmusum bide bu belirti olabilrmi
Neslihan7153 Gkhnm97 isyal hiç duymadım ama günün baya geçmiş oldu normalde böyle gecikme olmuyorsa yapabilirsin ve ben idrar testinde bazen hata oluyor DİE direk kan testi yaptırdım onda kesin sonuç çıkıyor
Gkhnm97 Marayyy kuzum ya korkyrm sonuclara aliştik malum senin nasl gidiyor durumlar adetin falan geciktimi
Deletedmom128 Gkhnm97 Adet geçtikten 3-4 gün sonra kan testi verirseniz daha net sonuca ulaşırsınız . Söylediğiniz belirtiler bende olmadı . Adet 3 gün geçince idrarda , 4. gün kanda çıkmıştı Benim
Gkhnm97 Deletedmom128 kan testine bi kac kere gittim cikmayinca cok uzuldum ilk idrarla bakiyim diyorum canm
Mz93 Gkhnm97 benimde sag kasigimdi sanirim öyle bi batma olduki bicak saplanma gibi adetim yakindi dedim bu ay da olmadı adet olcam galiba diye... ama elhamdülillah gebe kalmışım kasığım sonralarida hafif hafif agrimaya devam etti.
Pnrarvn ilaydaaaa123 kadınlar hamileyken yumurtlamıyorlar bildiğim kadarıyla yumurtlayıncada hamilelik oluşmaz zaten
Mz93 Gkhnm97 baska hatırlamıyorum sadece kasık ağrısı vardi adet olacakmis gibi degilde biraz daha hafif...