Ceren7s Ben 10+1 de dinledim ilk gittiğimde 6+5ti ama kalp atışı için 10gun sonra gel dedi.ben hem randevu bulamadım hemde 10 gün sonra duymazsam kendimi strese sokmayayim diye biraz daha ileri tarihte gittim.Gittiginizde duymazsaniz panik yapmayın tavsiyem budur.Uzun sürebiliyor duyulması.Hayirli olsun 🤩
Gamze16 ilaydaaaa123 bana dinletmediler kalp atışı var denildi sadece suan 12 haftaligiz hala dinlemedik
Alessia ilaydaaaa123 canım devlet yapmıyor ne yazıkkkı 2800 tutuyor ben yurt dısındayım daha pahalıya mal oldu arjadasım bu fıyata yaptırdı ıkılı testen farklı bu ozel bır laboratuarda dna ayrıstırıyorlar kan yurt dısına gıdıyor
Alessia ilaydaaaa123 bebegın hastalıgı cıkar kromozon bozuklugu varsa down sendrom patau sendromu trizomi 13 williams vs.. cınsıyetınıde kesın ogrenırsın benım arakadasımın kotu cıktı maalesef bu testle sonladırdı gebelıgı
ilaydaaaa123 Alessia ay allah korusun deme öyle ya bayada pahalı allah yardımcımız olsun valla özele gidemiyorum ben gerçekten muayneleri çok pahalı
Ayesray Sarayhelvasi suan 12 haftalık çarşamba günü kontrolümüz var bakalım o zaman görürse öğreniriz anca😊
CanselYrdkl03 5 hastalıkken keseyi gördüm 8 haftalikken kalp atışını duydum. Doktor dinlettirmedi zararlı olabileceğini diyerek. Kendisi kalbi atıyor dedi
Anneolcam muziceanne_ merhaba benimde 6+4 haftalık 4 gün önce gittim doktor küçük dedi ben duydum ama siz duyamazsınız dedi. Cuma günü tekrar gidicem inşallah duyarım 🤲🏻 Rabbim sağlıkla duymayı kuçağımıza almayı nasip etsin
Aayse1234 6+1 de kalp atışını duyduk çok güzel bi duygu Rabbim herkese nasip etsin inşallah 😊 şuan 23 haftalığız
Yesss111 muziceanne_ merhaba canım, ben 6+3len dinlemiştim. Hayatımda duyduğum en güzel en özel sesti hiç unutamıyorum. Sende en kısa sürede duyarsın umarım canım. 😍
Ezgikiran ilaydaaaa123 biraz geç dinletiyorlar kalp atışları daha güçsüz olduğu için 10. Haftada dinletmişlerdi bana da güçlendiği zaman.
ilaydaaaa123 Ezgikiran 13 hafta oldu canım doktor biraz sorunlu benim hiç ilgilenmiyo dr değişcem boşu boşuna gidiyorum ilgiisiz