muziceanne_ RukenZeki merhaba bende tsh ilacı kullanıyorum euthyrox diye şuan 5+4 haftalık hamileyim doktorum 2 buçuğun altında olması gerek dedi
RukenZeki Benim 2.65 çıktı sağlık ocaginda tahlil yaptim doktorum hastanede yap dedi yanlis olabiliyo bazen dedi tahlil alıp dahiliyeye mi gostermem gerekiyo
sbhtyndk RukenZeki saglikocagindaki tahlil sonuçlarına pek itimat etmiyor doktorlar tekrar dahiliyeden tahlil yaptir... bnm saglikocagnda hamilelikten once 11 di. dahiliyede 6 cıktı.. cok şükür simdi 2-2.5 arasnda
Gozdefiraf RukenZeki merhaba hamilelikte tsh en fazla 2.5 olmali benim 7 cıktı euthyrox kullaniyorum.umarim seninki 2.5 altindadir
limoncicegi Gozdefiraf kaçıncı haftadasınız acaba ilk üç ay önemli diyorlar benim de iki aydır 2,5 altına düşmüyor 😔
Gozdefiraf limoncicegi 8+4 üm.oğrendigimde 5haftaliktim.yemeklerinizi kaya tuzuyla yapin lahana brokoli flan yasak bilginiz olsun
Mavibulut0 RukenZeki benim 9 lardaydı tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım en son geçen ay baktırdım iki buçuk altı istiyorlar hamilelik için her ay kan baktırıp gerekirse doz ayarlaması yapılıyor aksatmayın lütfen
RukenZeki sbhtyndk aynen benim doktorum da saglik ocağında yaks olabiliyo dedi hastaneden tekrar kan tahlili yapicam çok şükür benim o kadar yüksek drgil ama yine de korktum tedbir aliyim dedim
RukenZeki Aaaaaaa tiroid hormonu Düşüklüğü veya yuksrkliginde ilac kullanmak gerek yoksa bebegin zeka gelisimini olumsuz etkiliyo