Betusm Kızlar merhabalar benim bu hamilelik döneminde omuzlarımda fazlaca tüylenme oldu benimle aynı durumda olan varmı yani hamilelik döneminde tüylenme yaşayan bilgi verebilirmi 🙏🏻
AlyaSu Betusm canım benim göbeğimde oldu doğumdan sonra dökülür dediler onu bekliyorum ama aksine diğer yerdeki tüyler hem azaldı hemde geç çıkıyor 😊
Selinnnce Betusm hamilelikte tuylenme cok normal cunku hepimizin hormonlar suan tavan:) dogumdan sonra dokulur diyorlar ama tabi doktora sormak lazim
Zynpnisa Dniiz benimde gobegimde oldu arttı ama bacaklarım da da azaldı seyreldi geç çıkıyor ha bide saclarim uzamıyor beş aylık hamileyim beş ay önce kestirip boyatmistim uzamiyor normalde beş ayda belime kadar uzayan saç 🙄
Zeynepkbsk Benimde göbeğimde oldu yakında eşimle yariscam bu konuda 😁 ama doğurunca geçiyormuş sanırım
Betusm Bosnian17 benimde oldu ama inan aldırdım cünkü baya cirkin duruyor du gecenlerde baktm omuzlarım felaket bisey olmus😂