Esrabklmz Kızlar ben 11+3 üm bugün ikili tarama testi yapıldı 2 hafta sonra sonuçları çıkacak. Sonuçlardan sonra detaylı ultrasona göndericem dedi ama detaylı ultrason İçin herkes erken diyo aranızda aynı durumu yaşayan var mı
GuelGltkn Esrabklmz detayli bildigim kadariyla 20-24 hafta araliginda giriliyo bende önümüzdeki hafta yaptircam 20 haftalik olunca doktor öyle tavsiye etti
Atikeemre14 Esrabklmz o detaylı degıl 3 lu taramadır canım bende salı gunu gıdecegım ınsallah kısmet olursa
Esrabklmz Bende öyle biliyorum ama sonuçlar çıktıktan sonra detaylı ultrasona göndericem deyince içime kurt düştü bi sıkıntı mı var acaba diye
Esrabklmz Dilanyilmaz55 ultrasonla bakıyor önce boyunu ense kalınlığını falan ölçüyo sonrasında da kan veriyorsun ama sonuçları hemen çıkmıyo bana 2 hafta sonra dediler
Esrabklmz Edanr bilmiyorum ama tedirgin etti beni ense kalınlığı normal çıktı aslında şüpheleneceği bi durum olması İçin kan sonuçlarının çıkması lazım ama yine de içime kuşku düşürdü çünkü herkes erken detaylı ultrason İçin dedi
Esrabklmz Atikeemre14 valla bilmiyorum ama üniversiteye göndericem seni sonuçlar çıktıktan sonra detaylı ultrason İçin dedi