Yamanbebek Ayyliin benimde 10 dk önce geldi koyu kahve rengi sümüksü kıvamda bir akıntı ama yoğundu ☺️ 38+4 bizimde sancın var mı
Ayyliin Yamanbebek sancı gibi değil de regl olucakmıs gibi bi hissiyat var. Huzursuzluk var yani. Bide benim bildiğin kan geldi sümüksü lönk diye düştü pıhtı şeklinde. Yarın gidicem kontrole