nesliibb ben Amerikan hapı içerek korunuyordum. Kalma olasılığı binde bir o derece :) 19 haftalık hamileyim. Hiç bir sorun yok merak etme tatlım. Bizim de beklemediğimiz anda oldu. Adapte olmam çok zor oldu. Bebeğe alışma durumum o yüzden düşük tehlikem çok oldu ( bu durum benden dolayı ) korkma tatlım. Psikolojik anlamda seni az biraz anlayabiliyorum. En azından benim yaptığım hataya düşme 😘