pinarsvcn 14+2 deyim dün Dr erkek dedi 8 yaşında oğlum var ne yalan söyliim kız bekliyodum çünkü oğlumda yaşamadığım herşeyi yaşadım zor geçti keisn kız dedi herkes Çin takvimleri Rus hepsi kız dedi ulrtasonda da böyle tam oooo altından çekiyo görüldü üç çıkıntı Dr dün pipili bu deyince ben şokkk Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin oğlum çok mutlu oldu hayırlı evlat olsunlar inşallah