Nesibee1 Kızlarr merhaba Konya’da yaşayanınız var mı hangi hastaneye gidiyorsunuz doktorunuz kiim? 🤰🏼🥰
Kircicegi Nesibee1 ben sigorta hastanesine gidiyorum Aylin önder dirican. Başı yogun ama iyi bi doktor
ebrarmom08 Nesibee1 buyuksehir hastanesinde hacer yavsana gidiyorum. Her gittgmde halimi hatrimi sorar keza sekreteri bile ole . Gayet guler yuzlu yaklasyolar. Moralimdeki degsklik olsn yuzmdeki makyaja kadar dikkatlililer aklina kaznmsm her gttgmde hmn htrliyor sanki aileden biri gbi hissettryolar 🤗 kesinlikle doktorun guler yuzlu olmask xok onemli
Nesibee1 Iremlik Benim 30 haftalık oldu. Farabide suna Soydemir dediler gittim de iki defa felan kadın çok soğuk 😒 başkent e gidiyorum şu an orası da çok güzel ☺️
Jaleserkan Nesibee1 19+2 benm canım gayet ilgili Güler yüzlü bi doktor her kontrole gittiğinde dahada memnun kalıyorsun sorduğun her soruyu hiç bıkmadan yanıtlıyor ve gece bile mesaj atsan doktoruna anında cevap yazıyor 😊
Zhlcnr Nesibee1 evet cok ıyı 31 haftadayım rısklı gebelık uzmanlıgıda var oyuzden gözün kapalı gıdebılırsın muayenesıde uygun tahlıllerıde hastanede doktorda ıyı canım
Iremlik Nesibee1 benim daha 6 haftalık 😊Farabi hastanesi bana çok uzak, başkentte de Emel hanımı düşünüyodum ama randevu ücreti 300 tlmiş şu an, Nihal demirköprülü, Hacer yavşan veya medlineda Tülin Yaman’ı düşünüyorum
Nesibee1 Iremlik Emel hanım 150 tl muayene ücreti ben onada gidiyorum arada. Ama gerçekten çok iyi bi kadın. Profesör zaten ☺️
Hknilknr Kayrabsra benim de doktorum ilk gebeliğim kontrol lerinden çok memnunum ama doğumu nasıl bilmiyorum 38+1 iz heyacan dorukta 🙄 peki siz kaç haftaliksiniz kaçıncı gebeliginiz 😊
Kayrabsra Hknilknr 27 haftalıgız 2 ci dogumum olucak inş aysel kamerde 2 ci dogum olucak başından beri gidiyorm memnun dogumu bnde merak ediyorum eli pratik diye çok duydum 😊
Nesibee1 Hknilknr Benim ilk gebeliğim ☺️ 21 yaşındayım ve şu an 30+2. Oğlum olacak Allah’ın izniyle. Erken Doğum riski var. Bekliyorum günümü görmek içinn 🤗
Hknilknr Nesibee1 bende 21 yaşındayım ilk gebeliğim tecrübesiziz inşallah herşey çok güzel olur sağlıkla alalım kucağımıza :)))