Yasemincifci Dişlerimde sıkıntı var baya boyle daha cok zarar veriyorum bebeğime ilaç içmesem olmuyor dişlerimin hepsi ağrıyor o yüzden hep dua ediyorum sağlıklı olsun 3u 38 oldumu gelsin çünkü kendimi çok yorgun hissediyorum 🙁 okadar zorlu bir gebelik geçirdim geçiriyorum ki alllahima şükür bugüne kadar geldi