Kizlar 37 haftalik hamileyim. Bende diş eti büyümesi oldu diş etimin bi kısmı ama. Resmen agzimdan sarkacak o kadar büyüdü yani. Kan sulandırıcı kullanıyorum bide. Gece diş etimde cok kötü kanama yapıyor ağzımın içi kan doluyor artik uykuda bazen hepsini yutuyorum bebeğime zarar verir mi o kan. Unuttum doktoruma sormayı 😔😔